Politica de livrare – Tutun-online.ro

Costul livrarii este de 20 RON/ LEI (TVA inclus), indiferent de dimensiunea coletului si se aplica comenzilor ce nu depasesc valoarea de 400 RON/ LEI (TVA inclus). Costul livrarii este suportat in intregime de catre cumparator/ client.
Livrarea este gratuita doar pentru comenzile a caror valoare totala depaseste 400 RON/ LEI.
Livrare cu parteneri de incredere, colaboram cu cei mai buni parteneri care ne ajuta cu livrarile. Reprezentantii companiei de livrare sunt agenti cu experienta si vor trata fiecare comanda cu atentie, astfel incat produsele comandate sa ajunga in siguranta la adresa mentionata de catre cumparator/ client
Livrarea produselor se efectueaza prin intermediul firmelor de curierat partenere in termen de 24h-48h lucratoare la adresa mentionata de catre cumparator/ client. Comenzile se onoreaza/ livreaza doar pe teritoriul Romaniei.
Fiecare comanda este ambalata cu grija, produsele sunt ambalate in pungi in functie de categorii. Produsele sensibile vor fi impachetate individual, cu un ambalaj special – protector (acest lucru ofera un plus de protectie), pentru a ne asigura ca nu se deterioreaza in timpul transportului.

Email-ul/ Mesajul care confirma expedierea comenzii va fi trimis catre cumparator/ client doar in momentul preluarii coletului/ pachetului de catre Curier. De asemenea acest e-mail/ mesaj va fi trimis doar dupa indeplinirea urmatoarelor criterii: Produsele si cantitatiile solicitate de catre cumparator/ client prin intermediul comenzii sunt existente in stoc; confirmarea cumparatorului/ clientului a modalitatii de plata sau a platii mentionate in sectiunea “Cum platesc?” a site-ului.

In cazul in care coletul/ pachetul nu poate fi livrat din diverse motive (cumparatorul/ clientul/ destinatarul nu raspunde atunci cand este contactat de catre Curier, adresa specificata in comanda este mentionata gresit ori alte situatii) pachetele/ coletele vor ramane in custodia firmei de curierat timp de 7 zile, ulterior vor revenii catre vanzator.
Vanzatorul nu este responsabil pentru expedierile intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, livrarea gresita sau nelivrarea a unei expedieri sau a anumitor parti din aceasta in cazul in care sunt generate circumstante/ situatii independente de vointa vanzatorului/ curierului, dar in acelasi timp nelimitandu-se la:
Diverse cauze:
Cauze naturale: cutremure/seisme, tornade, cataclisme, furtuni devastatoare, incendii naturale de vegetatie, incendii naturale, inundatii, alunecari de teren, deversari de fluvii, parasiri de albii etc
Cauze umane: nerespectarea comenzilor de catre furnizori sau/si terti, stare de razboi, revolutii, revolte populare, stare de asediu, decesul uneia dintre parti si/sau terti etc
Altele: Blocaje rutiere (coliziuni, accidente rutiere, caderi de stanci, caderi de copaci, caderi de stalpi etc), surpari de teren in care sunt incluse portiuni din sosele/drumuri, caderi de poduri, ninsori abundente, astupari de tunele (fie si montane), deraierea trenurilor/tranvaielor sau devierea a altor mijloace de transport in apropierea portiunilor din sosele/drumuri, conditii meteorilogice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus, revolte reginale spontane, greve neautorizate, alte blocari naturale etc

Atentie!
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat catre cumparator/client in momentul in care acesta sau o alta parte terta desemnata de acesta(cumparator/client), alta decat transportatorul/curierul, intra in posesia fizica a produselor comandate.
Doar vanzatorul poate alege transportatorul, in cazul in care cumparatorul/clientul doreste in mod expres ca livrarea sa fie efectuata/realizata printr-un alt mod decat cel ales de catre vanzator, vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu onora comanda.
Nu se vor prelua, receptiona, accepta de la reprezentantii companiei de livrare/curieri coletele/pachetele in urmatoarele situatii:
*Coletele/pachetele prezinta urme de lovituri/deteriorari in urma transportului
*Coletele/pachetele prezinta urme de umezeala
*Informatiile tiparite pe AWB (nume, adresa, numar de telefon etc) nu sunt aceleasi ca in comanda plasata
*Suma de plata este mai mica sau mai mare fata de comanda efectuata/plasata.

Nu ne asumam raspunderea de a despagubi clientii in cazul in care coletele se vor prelua, ridica, accepta de la societatea care presteaza servicii de curierat reprezentata prin curier/transportator prezentand una din cauzele mentionate mai sus.

Societatea SUD TUTUN S.R.L. poate actualiza prezenta Politica de livrare din cadrul website-ului www.tutun-online.ro din cand in cand (oricand doreste), pe masura ce activitatea si serviciile prestate de aceasta se extind sau se schimba, sau in situatia in care Societatea SUD TUTUN S.R.L. este obligata potrivit legii sa aduca modificari continutului website-ului www.tutun-online.ro. In cazul in care Societatea SUD TUTUN S.R.L. modifica/schimba/actualizeaza orice informatie din cadrul website-ului www.tutun-online.ro sau modifica Politica de livrare descrisa pe website, Societatea SUD TUTUN S.R.L. va afisa cea mai actuala versiune pe pagina web. Prin urmare, utilizatorii/clienti/potentiali clienti/cumparatorii/vizitatorii website-ului www.tutun-online.ro trebuie sa verifice periodic si ori de cate ori acceseaza website-ul www.tutun-online.ro daca exista actualizari cu privire la continutul Politicii de livrare. Societatea SUD TUTUN S.R.L. nu va informa in prealabil utilizatorii/vizitatorii/cumparatorii/clientii/posibili clienti cu privirea la actualizarea continutului Politicii de livrare de pe site prin vreo notificare. Asa cum s-a mentionat anterior utilizatorul website-ului trebuie sa se informeze constant (la orice accesare a website-ului) cu privire la continutul si Politicile website-ului.

In cazul in care doriti informatii suplimentare fata de cele mentionate mai sus cu privire la politica de livrare avem rugamintea sa apelati cu incredere la echipa Tutun-online.ro.
E-mail: contact@tutun-online.ro
Telefon: 0785.436.110